Julmarknad

Jag fick en förfrågan om att stå på en julmarknad med mina kort, det är bara en liten byajulmarknad och jag behöver inte betala något för att stå där så jag tackade ja.
 
Tyvärr så har jag redan skrivit julhälsningarna i dom flesta julkorten jag gjort, jag gör ju bara kort till mina nära och kära och julkorten började jag så smått med i januari. Jag har gjort ett schema för korttillverkningen och det innebär att jag ska göra lite mer än ett kort/vecka för att alla ska få sina kort och då måste jag börja med julkorten redan i januari. Men dom jag gjort på senast tid har jag inte skrivit julhälsningen i så jag får ihop några kort till marknaden i alla fall.
 
Då var det bara att fundera hur mycket man ska ta för korten. Jag tror i och för sig inte att någon kommer att köpa kort, men man vet ju aldrig. Jag kom i alla fall fram till att jag tänker ta 30:- för ett kort, då går jag inte back i alla fall.
 
Här kommer ett av korten som ska med på julmarknaden:
En Magnoliastämpel, som jag blev så glad över att jag fick tag på via Tradera. Ett lite enkelt kort, med några paljettstjärnor.
 
Jag har några kort färdiga, så jag kommer att visa ett kort om dagen i några dagar framöver...
Ha det gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0