Micko ska firas!

Jag kommer i påska att träffa Micko (ena broderns mellandotters bonusbarn) för första gången, han fyller 5 år om en vecka, men ska firas idag så Grattis i förskott Micko!
Fick veta att han är innne i en sjörövar/döskalleperiod, så jag beställde hem några Magnolior med det temat.
Bakgrundspapperet gjorde jag själv då jag inte hade ngt passande hemma. Stämplade och embossade döskallar på ett lite tjockare kopieringspapper, sedan gnuggade jag in Black Soot. Satte på lite glitterlim på svärdet, nitarna på tunnan och knapparna på rocken.
Hade ett guldglittrigt mossgummi hemma som jag körde genom BS tillsammans med ett alfabete.
 
På insidan gjorde jag så här:
Skar upp ett hål i skattkistan och klistrade en remsa guldglittrigt mossgummi bakom, så ser det bättre ut när han plockar loss pengarna. Tyckte det var lite roligare än att bara  lägga i en 50-lapp. Vi ger egentligen inte presenter familjerna i mellan, men när man ändå träffas så gör jag ett undantag och då vill man inte ge för mycket, kan lätt bli "fel" då...


Trackback
RSS 2.0