Grattis Emma!

När brorsans yngsta fyllde 20 år låg ff kortet från mig på scrapbordet :0(

Kan jag skylla på att pappersblocket jag beställt inte kom sim planerat?

Men oavsett anledning så tror jag att hon fått kortet nu. Skickade det med mamma när hon åkte hem härifrån (vi bor ju ca 115 mil ifrån varandra).

Så här blev kortet i alla fall:

Tyvärr visste jag inte att hon har snöat in på vitt, så det blev kanske för mkt färg, men men...
Motivstämpeln är en hÄngla, ngt JAG har snöat in på. Blommorna hade jag stora problem med. Ser nu att man kanske skulle fota innan man limmar fast dom, jag skulle inte haft den stora vita rosen där uppe ser jag nu.
Diesen är en ny som jag bara älskar!

Ha en härlig dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0