2014...

För att inte hamna i samma sits som jag gjorde 2013 så tänkte jag att jag ska göra två kort i taget. Jag har ju ett korttillverkningsschema där jag tillverkar ca. 1 kort/vecka, ngn vecka kan det bli två. Det innebär att jag får börja med julkorten redan i januari eftersom födelsedagarna är utspridda över hela året och ett födelsedagskort vill jag göra så nära födelsedagen som möjligt. Men då tänkte jag att när jag ändå ska göra ett julkort till någon släkt eller vän så gör jag ett liknande som jag kan ta med på julmarknaden, eller jag tar med bägge men riskerar inte att sälja slut och sedan stå där med lång näsa och inga kort till de mina.
Smart tycker jag, att när man ändå har framme stämpeln, så är det ju bara att stämpla upp samma motiv 2 ggr, sedan rengöra, ska man stansa ut ngt så har man allt framme. Ja, jag tror på idén sedan får jag se hur det går. Jag har redan glömt det ngn gång, jag stämplar, rengör stämpeln och sedan kommer jag på mig...
 
Här är i alla fall del 1 av årets första kort gjort på det sättet, kompisen till kortet kommer i morgon.
Jag har köpt så himla många hÄnlastämplar så jag har tänkt använda dom i massor i år.
Här är alltså en av favorithÄnglorna, dagen till ära i blått & rött. Swirlen och kviststämpeln är från Magnolia-
Kantstansen är en Martha Stewart. Som vanligt är det färglagt med Tombows och/eller Distress Markers, jag blandar hej vilt så jag har sällan koll på det numera.
 
Jag blir så himla glad & förvånad då ni lämnar kommentarer, är inte så bortskämd med det, men gör det gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0