Grattis Sofia!!!

Idag fyller Sofia år, vi träffas typ aldrig, hon bor långt uppe i Norrland i ett samhälle jag bodde i en gång i tiden.
Men jag följer henne på Instagram & FB, älskar hennes foton av hennes hundar, hon är en skicklig hundfotograf!
 
Jag bestämde att kortet skulle gå i rosa & grått, hittade en skiss av Milo Lilja, den blev väl inte som skissen, men jag fick hjälp på traven i alla fall. Blommorna blev jag nöjd med, men inte stenswirlarna från Vilda Stamps. Jag måste skaffa en sån grej så man kan spegelvända motiv med, vad heter det och vart får man tag i en?
Stämpeln är en... hÄngla!!! Inte helt otippat då jag bestämt mig för att använda mest hÄnglor i år och detta är dessutom favoriterna bland favoriter, min första riktigt DYRA stämpel, men inte den sista, hihi.
Spellisarna blev också använda!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0