och här kommer kompisen

Jag ska ju försöka göra två kort i stöten när jag ändå har stämpeln framme och här kommer den som "hör ihop" med gårdagens kort.
 
Samma hÄngla, men i grönt & rött idag. Prickarna runt henne är gjorda med en Pearlmaker, asamia gör ngt liknande så det är hos henne jag snott idén, tack Åsa! Ni som inte varit inne hos henne, gå in och kika, ni hittar hennes blogg i min länklista, och när ni kikat färdigt går ni vidare till hennes mamma (mormormargareta), hon finns både i min och i Åsas länklista. Dom gör så fina kort! Det finns det många som gör, men asamia är verkligen en favorit hos mig!
 
I morgon kommer det ett Påskkort som inte fått ngn kompis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0