Påskkortsutmaning!

På FB finns en 48-timmarsutmaning som jag hakat på och första utmaningen var ett påskkort.
 
Jag ska ju ändå göra några påskkort så det var ett bra tillfälle att få tummen ur...
Suprise!!! eller not, en hÄngla även idag, jag ÄLSKAR dom små liven!
Jag kände inte för att använda denna stämpel till två kort just nu, så den får inget kompiskort. Men å andra sidan så var kompiskorten egentligen tänkt till julkorten så det gör ju inget...
Men jag stämplade upp en annan hÄngla, en nyinköpt stor och snygg Tupp. Men han bara stansa ut och välja papper till honom, när jag gjorde påskriset till detta kort så gick jag efter tuppens mönsterpapper, fick ett litet hjärnsläpp. Men med facit i handen så kanske det inte var fel att få in lite fler färger på detta kort!
"Hönsnätet" är en stencil som jag duttat med pumic stone. Dom rosa småbitarna som sticker fram är utstansat ur spillbitar.
 
Idag var vi ute och gick en ny runda med våran älskade vovve. Den innehöll bla. en smal, gungig hängbro, men det var inget som bekymrade honom...
Nä, nu ska jag hoppa i duschen och sedan få massage för att sedan slappa resten av kvällen, förutom att jag ska koka ett par ägg, vi ska äta räkmacka lite senare... MUMS!
 

Kommentarer
Postat av: Onkis

Va roligt att du hängde på påskutmaningen med ditt fina påskkort.
Kram!

2014-02-12 @ 07:27:51
URL: http://www.onkis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0