En nyfödd pojke

Då har vårat lilla samhälle blivit en invånare rikare. Det blev en liten Alfred, vi är inte närmare bekanta men dom har hund så vi stannar och byter några ord då vi möts...

Jag blev i alla fall sugen på att göra ett kort och så här blev det:
Den här supersöta hÄnglakillen fick jag äntligen användning av.  Motivet är målat med DM. Tänkte få till bakgrunden så fint som jag såg på ett kort på FB men icke sa Nicke, måste se om jag hittar det så jag kan fråga hur hon gjort...
På tagen står det namn och födelsedatum.
Ett par blommor och blad + en rosett som blev så där =0/
Nä, nu ska jag surfa efter kortet med den fina bakgrunden, sedan är det dags att sova, upp och jobba tidigt i morrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0