Ett julkort som aldrig vill bli klart

För några veckor sedan, eller kanske är det ännu längre sedan... Ja, ja, jag påbörjade i alla fall två julkort med samma motiv men olika papper och så. Ena skippade jag ganska snabbt medans det andra har legat och mognat, jag har tagit fram det då och då, fixat lite, lagt undan osv. Igår, eller var det idag??? Så fotade jag och la det i färdiglådan trots att det inte riktigt är färdigt.
Motivet är från Scraplyckan, tycker Hugo o Liva är så söta!
Stämplade och embossade med guldglitter runt kanten. En kakservett och några blommor, thats it, känns inte färdigt.
Mitten på den röda blomman är utstansat med en Pandurostans, snurrblommorna av kaffefilter blev långt i från bra, men övning ger förhoppningsvis färdighet...
Mönsterpapperet är från Creative Club.

Har du ngt förslag på hur jag ska fortsätta med kortet? 
Nä, nu ska jag sova, ska börja jobba ngn gång vid 5-snåret i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0