Grattis bästa svägerska!

På söndag fyller svägerskan år, hon hinner inte få kortet i tid, men jag har inte haft ngn inspiration förrän i morse när hon la ut en bild på renarna som stod utanför stugan.

Inte nog med att jag fick ett kort gjort, jag gjorde ett kuvert också, tack mormormargareta för manualen!
Länk till hennes blogg hittar ni i länklistan, när ni väl är inne på hennes sida så kollar ni i kategorier så hittar ni demosar. Det var riktigt roligt att göra kuvertet, jag tog ett billigt papper från ett block som jag köpt på Ge-kås, det fanns flera av samma papper, jag trodde inte jag skulle lyckas med det plus att jag är ju som ni vet, väldigt snål om mina papper, har väldigt svårt att använda dom.

Här kommer kort o kuvert

Om man är observant då kan man se lite av samma papper på kortet...


Deras stuga i fjällen är deras smultronställe, därav pappersvalet.
Och i natt så gästades dom av en flock renar utanför stugan och då fick temat på kortet bli där efter.

Stugan är en Magnolia och renen en Vilda. Som vanligt färglagt med TB o DM. I övrigt ett enkelt kort med bara utstansade papper i olika stl & mönster. Gjorde samma paneler på in och baksida men då med bara samma papper som kuvertpapperet.

Nu ska jag ut med hunden en sväng, sedan vänta in mannen som som är och spelar Dart, för sedan ska vi ut och cykla 4.3 mil om vädret håller sig i skinnet.
Ha en underbar långhelg!


Kommentarer
Postat av: Margareta

Så kul att du gav dig på att göra ett kuvert till ditt kort!! Det blev ju jättefint, både kortet och kuvertet!!

2014-06-06 @ 18:34:26
URL: http://mormormargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0