En Älg!

Jag gjorde ju två kort för att beställaren skulle ha att välja på, visste ju inte als vilken stil det skulle vara på kortet, så ett lite mer softisikerat och detta då som är lite mer...
 
Magnoliaälg, Magnoliamåne (maskade bort tomteekipaget), Magnoliagranar och Stjärnfallet från Vilda är stämplarna jag använt. Jag fick för mig att mottagaren var Belgare eller Tysk, så jag tänkte att en älg kanske funkar, dessutom är han ju så himla fin (jag är verkligen rädd för älgar, men denna tycker jag om). Måne och stjärnor valde jag för att mottagaren var åtminstone intresserad av astronomi (heter det så? stjärnor, solen osv) när han var yngre, så tänkte att det kunde passa honom.
Månen fick UTEE på sig, körde med glossy accent först, råkade tippa en mapp på den innan den var torr och utan att märka det så den blev förstörd, därför tog jag UTEE andra gången. Stjärnorna embossade jag med guld.
Stansade ut lite olika grenverk som han fick stå i. Nu valdes ju inte detta kort så det kan hända att jag antingen skickar det till som grattiskort till sonens farfar som är älgjägare eller så lägger jag till snö så det får bli ett julkort till honom eller ngn annan...
Jag fotade nog inte panelerna på insidan, men jag stämplade stjärnfallet i kanten på dom.
 
Min nuvarande svärfar eller plastsvärfar eller vad det kan tänkas vara... han fyller år på lördag så hans kort kommer upp här då hoppas jag, det är i skrivade stund (7/3) inte påbörjat, kan inte komma på vad jag ska ha för motiv... Ska ta hjälp av gubben min, det är ju ändå hans mors sambo.
 
Samma dag som han fyller år så ska jag ha en lite scrapträff, vi blir väl en 4-5 tjejer som ska scrappa ihop, det blir skoj och jobbigt. Jag har ingen bra rutin på vad och hur jag ska packa, med det får lösa sig.
 
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0