Kan man ha en plastsvärfar?

Inte vet jag, men min mans mammas sambo fyller år på lördag och i söndags så var dom här och hälsade på så då passade jag på att ge honom kortet.
Jag hade lite problem att välja motiv, så min man fick äran att göra det och han valde Vildas trollgubbe.
 
Han är svår att färglägga då man inte riktigt ser vad som är vad på honom, men det löste sig.
Granarna i bakgrunden är Magnolias, dom var redan uppstämplade, lite lätt misslyckat, darrade på handen så dom blev som dom blev, men jag valde att använda dom ändå eftersom det blev lite bråttom att göra kortet. Vi fick veta i lördags att dom ville komma dagen efter så det blev lite tight m,ed tid och jag är ju egentligen ingen snabbscrappare... så man tager vad man haver.
Stenen är också från Vilda (eller som jag skrivet X antal ggr, kanske från Stämpelboden). Tärningarna kanske ser lite malplacerade ut, men "Svärfar" är ju Yatzykungen (om man frågar honom - jag slog honom i alla fall i söndags), vi spelar alltid Yatzy när vi träffas.
Någonstans har jag läst en text, kan vara ett stämpelmotiv??? Men det stod så bra, typ:
Du är inte gammal, du har bara varit ung lite längre än oss, så det skrev jag på insidan.
 
På lördag har jag ordnat en liten scrapträff, det ska bli så skoj. Vi blir inte mer än 5-6 st, men sist var det i alla fall jättetrevligt och det tror jag det blir denna gången också. Hoppas bara jag är mer på G än sist, då fick jag inte mycket gjort.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0