Påskkort!

Vissa papper är svårare än andra att använda.
Detta är ett 15 X 15 papper från Maja Design och gör man då som jag och många andra, att man gör korten 15 x 15, då är ju papperna lite svåra att använda helst såna här papper som har en ram, man vill ju ha med den, så jag kapade bara bort några mm, klippte ut kvistarna som stack ut.
Den här hÄnglan var tänkt att bli min sista hÄngla. Jag har dom jag verkligen velat ha och har betalat ganska mycket för flera av dom, så tanken var att jag skulle sluta shoppa dom nu... får se hur bra det går.
Färglagd med pennorna så klart, lite craccle paint på hjätranen så dom ser krackelerade ut. Spellbindern tycker jag är så fiiin.
Textstämpeln kom lite för långt ner, men jag skulle aldrig få för mig att göra om allt bara för det, det får helt enkelt se ut så här.
Har inte bestämt ännu vart detta påskkort kommer att hamna. Jag har, med detta, egentligen gjort alla påskkort, men så har det kommit upp en Påskkortsutmaning i hÄnglagruppen, så jag ska nog vara med på den och göra ett kort till. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0