Wilmer fyller år idag!

Wilmer är våra "kompisars" yngsta grabb, " skriver jag för att vi umgås allt för sällan - tråkigt men sant!

Hur som helst så är ju denna underbara kille traktortokig så ett traktorkort fick det bli.
Bildmålarnas traktorkille kunde väl inte passa bättre?!
Exakt samma upplägg som förra kortet, jag är i en så djup scrapsvacka så jag har ingen fantasi och kreativitet. För att det ska bli något kort så får jag lifta andra kort, men det funkar ju det med.

I lördags så satt jag och en arbetskompis hela dagen och gjorde kort, jag han med nästan 6 kort, detta plus 5 julkort. Det innebär att jag har 6 julkort av 20-25, det är bara att inse att jag kommer inte att hinna göra julkort till alla jag vill till i år...
Nästa år måste jag försöka göra ett kort/vecka, det borde jag kunna "tvinga" mig till.
Nu ska jag skutta till brevlådan så att Wilmer hinner få kortet i morgon (jag skriver detta inlägg i förväg, så postas det i morgon eller idag, hur man nu ser det).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0