Grattis i efterskott kära moster!

Här om dagen fyllde min älskade moster år, jag fick för mig att det var längre fram, men så var det ju inte så hon får kortet lite för sent (för att det inte ska komma bort i mängden av gratulationer skyller jag på, hihi).
Det blev lite bråttom när jag skulle göra det så jag gjorde en distressruta och utgick i från den.
Mönsterpapper från Maja design, lite blommor, utstansad filmstrip från magnolia (?) och en kvist/blad därifrån.
Det rutiga nätet är självhäftande, sån där man sätter över skarvar innan spackling. Stämpeln har jag för mig är Reprint och sedan har jag satt dit en charm föreställande en katt med ett garnnystan. Moster tycker om katter och håller på med garn, färgar, spinner, stickar och gör en massa fina grejer så jag tyckte den passade på kortet!
Jag tror jag hade fel sida på akvarellpapperet, tyckte det smulade lite, eller ruggade upp sig, och sedan när jag stämplade blev det så svagt.
Men det blev en skön, sliten look, eller hur, hihi.
Ha en skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0