Mormormargareta räddade mig!

På måndag fyller en av mina bröder år, jag är inte i fas med några datum nu verkar det som.
För några dagar sedan kom jag på att våran kompis skulle fylla år ett par dagar längre fram. Hem och snabbt snickra i hop ett kort (se mitt förra inlägg), när jag ska skriva in honom i födelsedagskalendern så ser jag att han fyller år samma dag som min moster. Henne måste jag bara göra ett kort till och det lustiga är att jag stod på jobbet och pratade om det, det kändes lugnt, hon fyller år efter min bror och han fyller nästa vecka... Men det stämde inte, hon fyller år några dagar innan brorsan.
För sent upptäcker jag att brorsan fyller år redan på måndag och jag scrappar långsamt plus att jag inte visste vad jag skulle göra för kort, det är här mormormargareta räddar mig.
Jag springer in i hennes blogg och letar upp ett lämpligt kort (kan tyvärr inte länka från mobilen verkar det som) och kopierar det, det hår hyfsat snabbt och jag tänkte hinna till brevlådan innan tömning, men det kom en grej i mellan så det blev inte så, men det är ju tanken som räknas!
Bitar ur spillbitslådan klipptes som vimplar. Dit med blommor, brads och några halvpärlor och en textstämpel från Vilda Stamps (eller möjligen Stämpelboden).
Woila, ett kort till en man som är 50+!
Jag är nöjd och jag tror han blir glad att lillasyster gjort ett kort...
Blogglänk till mormormargareta hittar du i min länklista!
I morgon bloggar jag ett slitet kort till min kära moster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0