Grattiskort till en vän

Idag, på självaste valborgsmässoafton fyller en vän till mig år, så ett kort hade jag gjort och eftersom hon jobbade idag så sa vi till hennes man att vi tar med fika och kommer över och grattar henne i kväll. 
Stämpelmotivet blev en söt ekorre då dom har ett gäng ekorrar dom matar.
Finns inte så mycket att säga om kortet... 
När vi kom dit stod en tårta på bordet, hennes man hade bara sagt att vi skulle komma, inte att vi skulle ta med fika.
Men tårtan var supergod!
På väg hem stannade vi till och pratade med ett danskt par, jag förstod typ 3 meningar, så pinsamt att inte förstå något. Min man har inga problem alls att förstå dom, men han är ju skåning.
Inget valborgsfirande för vår del, efter vi varit på födelsedagsfika så var det bara hem, fixa med fiskarna/korallerna, katterna och sedan slötitta på morden i Midsomer och sedan bums i säng.


Kommentarer
Postat av: Margareta

Å vilken söt ekorrstämpel!! Det blev ett härligt kort och din vän blev säkert jätteglad - både över kortet och fikat!
Tack för dina rara kommentarer hos mig!
Fortsätter kika runt här hos dig!
Kram!!

2016-05-12 @ 21:44:46
URL: http://mormormargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0