Hästkort

Det är så roligt att få använda häststämplarna jag äger. Min äldsta brorsdotter har börjat rida "på äldre dar" och då jag var på scrapträff för ett par helger sedan så passade jag på att göra ett födelsedagskort till henne.
Den underbara stämpeln är en Bildmålare och som vanligt har jag färglagt med Distress Markers.
Papperet är från white fairy och låg i godiebagen man fick på träffen. 
Inte helt nöjd med framsidan, klumpiga blommor men ändå naket...
Insidan blev jag ändå nöjd med


Jag råkade skära lite i luftballongen när jag skulle skära av en annan del av papperet och då löste jag det genom att dela upp motivet i 4 delar och separera dom istället, det tyckte jag blev bra.

Kortet lämnade jag in till en av 4 tävlingar man kunde vara med i. I denna tävling skulle det tydligt synas att man använt white fairyprodukter, jag använde deras papper på kortets alla 4 sidor och rosa rosor som jag vann i höstas.
Ingen vinst men ett tröstpris, ett designark från white fairy.

Kommentarer
Postat av: Margareta

Tack för dina rara ord i min blogg! Det är ju så roligt att få kommentarer - och också att få en chans att hälsa på hos dig!
Vilken fin blogg du har! Det här kortet tyckte jag mycket om! Bildmålarstämpeln är såå fint färglagd och jag förstår att ryttarinnan blev glad över kortet. Vackra papper har du använt och jag håller med dig om att insidan blev riktigt snygg!! Så bra att kunna rädda situationen när man skurit fel!! Perfekt!

2016-04-22 @ 20:39:18
URL: http://mormormargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0