SAIK - hÄngel

När jag skulle göra kort till brorsans bonusbarnbarn så visste jag inte alls vad jag skulle ha för motiv. Men så kom jag på att han spelar hockey och en hockeykille hade jag som stämpel -trodde jag... 
Men så hittade jag en hÄngel som, med lite fantasi är en hockeykille.
Eftersom Micko är AIK:are (Skellefteå AIK) så fick kortet gå i svart och gult.
Det är länge sedan jag gjorde kortet till honom och idag kikade jag i almanackan och ser att han fyller på måndag. Men min älskade gubbe bjöd ut mig på mat idag så då kunde vi hitta en postlåda som töms på söndagar så det finns hopp att han hinner få kortet i tid.
Jag är ingen sann bloggare, instagrammare eller fb:are. Lägger sällan ut ngt så förrätten glömde jag fota. Till förrätt åt vi räk- och kräftröra till smörstekt bröd och jag valde planka till huvudrätt och Peter tog snitzel, vi var supernöjda med maten.

Nu ska jag ge fiskarna lite frysfoder, sedan blir det nog till att sova, i morgon är det vattenbyte i mitt saltvattenskar och en massa vattentester som ska tas.
På måndag ska jag opereras och på onsdag ska jag röntga hjärnan, känns som jag inte gör annat än ränner på sjukstugan nu för tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0