Tiden går!

29 år sedan min son föddes, det är inte klokt vad tiden går...

Som vanligt träffas vi inte då vi snudd på bor i varsin landsände, men ett kort skickar jag.
Jag använder i vanliga fall inte färdiga motiv, älskar att stämpla och färglägga, men när jag var på scrapträff i början av månaden så köpte jag ett tävlingskit och den här bilden tyckte jag passade sonen eftersom det finns drakar på bilden.
Texten klippte jag ut ur en tag som följde med, det var temat fika, men jag gjorde kortet lite makabrare.
Det blev så klart ingen vinst med detta kort men ett tröstpris i form av ett designark, bonusen är ju att kortet blev gjort.
På träffen designade jag med hjälp av en kille några handgjort av stämplar, en avs stämpel och en hälsningsstämpel, tyvärr har dom inte kommit ännu så jag har efterlyst dom och hoppas jag får svar i denna vecka!
Jag skriver detta inlägg några dagar i förväg, men om allt går som det ska så är jag ganska nyopererad, opererade mig för bröstcancer i måndags, och idag är det röntgen av hjärnan...
Ska passa på att gå in på Biltema och köpa tejp och en sax jag läste var bra.
På återseende!



Kommentarer
Postat av: Maja

Hej har just hittat din blogg! :) Mysigt kort du gjort. Tråkigt höra om din op! Hoppas allt går bra nu efteråt!
Kram Maja

2016-04-27 @ 18:44:23
URL: http://majasscrappade.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0