Äntligen

Äntligen ett scrapinlägg.
Jag har sådan scraptorka så jag blir galen, vill, borde, måste scrappa, kan till och med vara sugen, går in i scraprummet men inget händer.
Min farbror fyllde år förra veckan och jag var ute i tid, men nej, visste inte vad jag skulle göra, men så såg jag ett kort som mormormargareta (kan inte länka från telefonen, kan du? Berätta hur man gör!) hade gjort och då lossnade det.

Inte lika fint men jag blev nöjd att komma igång, nu ska jag göra ett liknande kort fast ett julkort.

Klockpapperet är Maja design. Det andra är från ett block jag köpt på Ge-Kås. Blomrankorna är en dies från Magnolia och grattis är en dies från Roxstamps.

Insida och baksida.
Önskar att fler kunde visa sina insidor, även den man inte skriver vem kortet är ifrån.
Tycker det är svårt och behöver inspiration till det med.
Kuvert gör jag inte ofta, är alldeles för snål om mina papper, fast jag blivit bättre på att använda, men till kuvert, nja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0