Bättre sent... eller den som väntar på ngt gott...

Ja, min vän Maria fyllde år för drygt en vecka sedan, nästan två i ärlighetens namn, men kortet ville inte bli klart så hon fick det några dagar senare (hoppas jag i alla fall, posten är ju inte att lita på.

Gjorde ett chokladkort så jag tänkte att den som väntar på ngt gott...

En passande Bildmålare fick det bli, tyvärr inge inspiration så det blev liksom inga dekos, hittade ett utstansat grattis och stansade ut en stjärnswirl jag köpt på fb.


En chokladkaka som jag vet hon gillar, om jag minns rätt och två trisslotter stoppade jag i.

Jag misslyckades lite och gjorde facket för chokladen lite för högt, men jag tänker bara, bättre lycka nästa gång...

Nu ska jag och maken snart iväg på julbord med mitt jobb, nära och bra, det ligger ett värdshus bara ngn km här hemifrån och där ska vi avnjuta mat och dryck i kväll.

Jag Som inte har kvar några ögonbryn och som inte sminkar mig till vardags, hade lite bry med att måla dit lite bryn i kväll, men nu ser det inte lika sjukligt naket ut i alla fall

Håret skulle jag kanske klippt, men var inte sugen på att lägga ut flera hundra då det inte finns mkt att klippa ur, så det får vara konstigt, jag har virvlar så håret kan inte bete sig...


Nä, nu måste jag nog borsta tänder och byt om.

Har hunnit göra två snabba kort som jag får visa en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0