Bildmålarna

Alltså, dom stämplarna är ju också hur söta som helst, synd dom slutade tillverkas. Jag har rätt många men då och då dyker någon sötnos upp som jag inte har och då köper jag om jag hinner... det är snabb åtgång på dom.


Hur fin är inte denna???

Kortet ska till en barndomskompis, hennes familj är så gulliga, alla 4 ser framemot korten från mig och då är hennes barn på god väg in i vuxenlivet.
Hittade ett kort att lifta i den norska scraptidningen ett trykk som jag prenumererar på.
Den lilla runda godjulstämpeln är från asamia och dom blå mönsterpapperna från Maja Design. Det bruna köpte jag på... jaha, då var det minneslucka igen, det är en liten butik som säljer, lite heminredning osv, dom sålde lite scrap innan men verkar ha slutat med det nu.

Insidan:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0