Slutspurten på julkorten

Bara några kvar av julkorten 2016 att visa nu.

Detta kort är ett tvillingkort till ett kort jag gjorde i våras, minns inte om det var ett påsk eller födelsedagskort.

Kalven är nog en Nellie Snellenstämpel.

Kenna med familj får den för dom har flyttat till ett hus och som granne har dom kossor som gärna smiter in på deras gård.
Spillbitar är bra att bli av med och vill ni få en massa tips på hur, kika in hos mormormargaretas blogg, ni finner den i min länklista, hon gör fantastiska spillbitskort och givetvis andra kort med.

Nästa kort är till våra vänner som vi tyvärr knappt umgås med nu för tiden, vi har nog glidit isär, så det kan bli...
Han spelar piano och flygel så kortet till dom blev så här:

Detta är ett tvillingkort har jag för mig, men det andra är kanske redan skickat, hursomhelst helst tror jag att inspirationen kom från mormormargareta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0