Grattis min vän!

Idag fyller min ungdomskompis år, vi är dåliga på att hålla kontakt, men varje gång jag åker upp så träffas vi och trivs (jag har flyttat nästan 120 mil söderut för 15 år sedan).
Jag försöker skicka jul- och födelsedagskort till henne, det är inte alltid det blir av men i år lyckades jag. Jag försöker ställa lite mindre krav på mig, blir det ett snabbgjort, enkelt kort så får det vara ok. Jag har varit inne i en lång scrapsvacka men har fått igång lite korttillverkning, men det får tvingas fram, det är inte så att det sprutar idéer ur huvudet.
Till detta kort valde jag en av dom nyare (begagnade) stämplar jag köpt (shoppinglusten har ingen svacka) sedan har jag en pärm med skisser, dom flesta hämtade på milo liljas sida, valde en skiss och bara körde, snabbt och lätt eftersom jag hela tiden lyckas ligga en vecka efter i tillverkningen.
Haha, ser nu att det gått lite väl snabbt, rosetten i håret har jag missat att färglägga, tur jag såg det innan jag postade det, lägger på lite färg innan den åker i postlådan. Denna gång blev det bara Tombowpennorna jag använde till färgläggningen, hon som sålde Motivetstämplarna sålde även Tombows och det var genom henne jag fastnade för TB så jag tänkte att jag kör på det denna gång. Stämpelmotivet är alltså från Motivet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0