Grattis Smilla!

Jag är så klantig, jag har gjort en almanacka utan veckodagar där jag bara skriver in bemärkelsedagar och vilket år.
Från den utgår jag ifrån när jag gör årsschemat till korttillverkningen.
Smilla fyller år idag och jag har henne i almanackan med inte på schemat, dumma mig! Nu fyller lilla tösen två år och vi är inte så bekanta så hennes mamma tyckte inte att det gjorde något att hon inte fick något kort så jag tänkte skippa det då jag är en långsam scrappare. Dessutom låg jag efter med förra veckans kort, slutade jobba tidigare i går för att hinna montera det kortet som skulle ha varit hos födelsedagsbarnet i onsdags, vad är det för fel på mig...
Jag gjorde klart Sofias kort och kände att ett riktigt snabbkort måste jag bara fixa till Smilla, hennes syrra fyller år om en månad och jag kan inte göra till en och inte den andra så jag snabbscrappade detta kort:
Smilla har tjatat om godis, först på dagis då dom frågade vad hon ville ha till mellis så var svaret -godis och till frukost i går så ville hon ha -godis, så valet föll snabbt på en Magnolia med en strut godis i famnen, färdig kortbas, foambokstäver från Panduro, mönsterpapper som jag klippte en öppning i bakom ballongerna och stoppade fast motivet, lite glitterlim på ballongerna och sedan kändes det lite bättre i samvetet.
I morgon bloggas Sofias kort, som tog liiite längre tid att göra.
Trevlig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0