Har ju helt missat att blogga...

Shit, min arbetskompis A fyllde ju år för över tre månader sedan och på träffen jag var på i höstas så påbörjade jag kortet till henne.
Bildmålarna har ju lagt ner, men jag hade några sedan innan plus att jag hittat begagnade att köpa, dom är ju så söta!!!
Det här kändes som ett Annakort, både i stil och färg. Jag är nöjd med blomdekorationerna, har ju så himla svårt för att få till dekorationer, men inbland så funkar det.
Vimpel (eller vad det nu heter) fick jag med i ett paket som extragåva när jag köpte dies av Carina på fb, man blir barnsligt lycklig då det ligger något extra i paketet/kuvertet.

Nu ligger jag nog i fas med dom kort jag gjort, tänk om jag kunde lyckas att blogga varje vecka detta år...

Början går väl an, men sedan när övertiden drar igång så är man som en zombie, så då blir det inte mycket mer än jobb och sömn. Men vem vet, kanske man fixar det.
Jag borde kunna blogga mer än en gång i veckan, inte för att så många läser bloggen men lite som en dagbok, jag börjar komma upp i åren och då kan man ju ha det som lite minnesanteckningar.
Jag kan ju blogga om kort, handarbete, bakning, matlagning, bantning, hundträning, kaninerna, katterna lite retroinköp och våra akvarium, förutom jobbet är det ju det mitt liv handlar om. Får väl se hur det blir med den saken, hihi.


Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Visst är Bildmålarna hemskt söta, jag har också ett gäng jag gillar. Synd de inte tillverkas längre, men det finns några nya hos Gummiapan som är ritade av samma människa som Bildmålarna. Ditt kort är så fint!!!
Ha en fin helg. Kram <3

2016-01-15 @ 19:33:06
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0