Julkorten färdiga!

Ja, inte 2016 års upplaga, men 2015 års och skickas gör dom idag...

Jag hade ett himla trögt 2015 vad gäller korttillverkningen, att göra 1 kort/vecka som planerat blev aldrig av. 
Men några julkort fick jag till på slutet, under sommaren så blev jag sugen att testa på distresscirkel, fick inspiration från Facebook och satte genast igång. Men det blev som inget mer men så i mitten på november Scrapade jag och A  från mitt jobb en hel lördag och då gjorde jag färdigt det kortet som min son ska få och så här blev det:
Han tycker om drakar och grönt. Draken är embossad med glittrigt svart och vingarna fick sticklers med glitter i (vilken stickles det var minns jag inte).
Hur som helst så tycker jag kortet blev bra!

Jag han även med några julkort till men jag lägger ut ett om dagen så länge dom varar, typ 5 dagar till.
Jag satt i dag på f.m och gjorde färdigt dom, det var bara insidorna, hälsningarna och baksidorna kvar så det gick rätt fort. Men innan jag kunde göra något i scraprummet så fick jag lov att städa det. Nu har jag bara en himla massa stämplar som jag köpt och inte stämplat upp och sorterat in kvar att fixa, men det får vänta lite. Måste komma igång med 1 kort/vecka innan så jag inte släpper iväg den utmaningen.

Jag önskade mig och fick en snurrbricka i julklapp av bonusdottern och hennes sambo, jag visar om några dagar vad jag skulle ha den till...

Ha det gott, nu ska jag dansa vals med dammsugaren, hihi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0