Som tack!

Min kusin har ett musteri och hon skickade med några flaskor must och en burk av den godaste honung jag någonsin smakat med min mamma när hon kom hit över julen.

Eftersom jag bor 120 mil från dom så träffas vi nästan aldrig så jag passade på att skicka ett av dom 6 julkort jag lyckades knåpa ihop till kusinen och hennes kille som ett tackkort.
Min kusin är väldigt konstnärlig, hon ritar/tecknar etiketterna till mustflaskorna själv, ska ta kort och visa ngn dag. Men idag blir det kort på kortet jag valde till dom:
Här har jag apat efter ett kort jag hittat på fb, en tjej som heter Linda Sporre hade gjort kortet och jag föll som en fura för det!

En gammal Magnolia som jag färglagt med antingen Distress Markers eller Tombows, minns inte vilket.
För mig en ovanlig storlek, jag kör ju absolut mest med 15x15 kort och det här blev precis lagom stort för att få ner i ett litet kuvert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0