Sommarfrilla?

I förrgår (måndag) rakade gubben av mig håret, det var ohållbart att ha kvar det när det rasade hur många strån som helst.
Tur det är sommar, känns lite naturligare att snagga sig...

Konstigt nog känns det helt ok.
När jag kom hem i måndags från jobbet så hade mina bigisar kommit, får visa dom på mig en annan dag. Jag har bara provat dom än så länge.

I morgon ska jag in på cytostatica rond 2, jag har gått ner i arbetstid till 75%, bara för att kolla om jag blir lite piggare här hemma.
Försäkringskassan krånglar ff så jag var in och pratade med dom i går och jag får inte förebyggande sjukpenning som en annan på FK sa att jag skulle ha eftersom jag kan jobba...
Suck blir så trött, nu blir det sjukpenning, men jag måste se till att vara sjuk 25, 50, 75 eller 100%, lite svårt att veta när man vaknar hur man kommer att må...

Nu till ngt roligare, vi har en kompis som flyttade 60 mil norrut i höstas, nu flyttar han söderut igen. Inte så nära som innan men inom 15 mil hamnar han så lite oftare kan vi nog träffas.

Glömde ju skriva att i morgon då det blir Jönköping så ska Peter kolla på en Råskog rull/förvaringsvagn till mig och jag ska in på TGR om jag mår bra efter cellgifterna.

Nä, nu ska jag slappa lite sedan blir det sängen, ska upp tidigt och hinna jobba en stund innan vi åker upp till Jönköping.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0