Glad påsk älskade son!

Shit vad påsken kom fort i år!!!
Jag hinner inte göra kort till alla på listan, det blir bara till min son, han bor såååå långt bort, vi träffas bara 1-2 ggr/år. Sedan ska ju min lilla mamma så klart få ett och A på jobbet måste jag ju ge ett så jag kan kräva ett tillbaka. Får ju typ aldrig scrappade kort annars.
Idag visar jag sonens kort.
Första gången jag använde washitejp. Snett och vint men handgjort!
Har liftat ett kort jag sett någon stans, tyckte man blev pigg o glad av det, hoppas sonen blir det också.

Jag försöker ju göra tvillingkort, alltså att jag gör ett liknande kort när jag håller på, det kan vara att jag använder Sanna stämpel medans den ändå är framme och icke rengjord. Det kan vara själva layouten på kortet, samma mönsterpapper, allt för att underlätta, men jag vill absolut inte göra två exakt lika kort!
När jag skulle göra tvillingkortet till detta kort då blev det inte så bra och det ska stackars bonusdottern få i julklapp, inget personligt, jag hade bara bestämt att hon skulle få tvillingkortet...
Nähä, nu ska jag slappa, se lite hockey och sedan hoppa i loppelådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0