Danmark nr 4

Igår hade jag en bra dag, kände mig piggare än på länge och mindre ont i knän och ben, återstår att se om det beror på smärtstillande och inflammationshämmande eller om det är på väg åt rätt håll, äter dom sista dagen idag.

Jag orkade med lite här hemma, en härlig skogspromenad och denna gång gick vi verkligen i skogen bland högt blåbärsris och mjukt underlag och lite snö, jobbigare än att gå på skogsvägen, Bobby njöt men skuttade kanske lite väl mycket för på eftermiddagen haltade han på vänster framben när han hade legat still...

På kvällen bjöd vi ut våra vänner på restaurang, asiatisk buffé, gott och trevligt.

I alla fall så glömde jag att blogga kort nr 4 som jag tänkt så jag gör det nu istället.

Det här kortet skulle min son fått som julkort, han är liksom mig rätt grön i sina färgval.
Nu blir det detta korts tvillingkort han får i stället, ett liknande fast i blått.

En ybersöt Magnoliastämpel fick bli motivet den här gången.
Jag följde en

Kortskiss från Mill lilja art

Jag har inte klurat ut hur man bäddar in en länk itexten så detta får duga så länge.
Den grå/silvriga fotomattan under stämpelmotivet är ju lite "för stor" upptill, på skissen var det så och då var den dekorerad med ngt men jag fick inte till det så det fick bli så här, hm...

Nähä, nu har min älskade make gjort sina morgonrutiner, promenerat morgonrundan med hunden och varit till stallet och gett kaninerna, kanske jag skulle fixa frukost. Jag brukar göra det under tiden, men idag ställde jag mig och vek tvätt och bloggade istället.

I går var även en lite sorglig dag, min brors äldsta dotters älskade vovve Molly fick somna in pga ålderskrämpor.
Vila i frid goa hund


Kommentarer
Postat av: marianne

Hej,
Det rörde till det i hjärnan när jag läste de första raderna i ditt inlägg, det kändes som om jag kunde skrivit det....ända fram till promenaden, för den hade jag inte klarat för tillfället...
Ha en bra dag

2016-11-12 @ 11:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0