Kort nr 3 som gick till Danmark

Häst, dalahäst, hÄnglar & stÄnglar, stämpel, så många goda, underbara ting i en enda grej, me Love!!!

Hörnswirlstämpeln är från Vilda/Stämpelboden. Mönsterpapperet vet jag inte märke på men jag har köpt det på Ge-Kås.

Och som vanligt en väldigt enkel insida.
Kört papperet i Big shoten med en embossingfoder och en sån där grej som gör att det inte blir embossat över hela papperet. Jag vill ju ha släta ytor där det ska stämplas och skrivas. Färgat in det embossade med distresser och stämplat en julhälsning.

Även idag blev det en sväng i skogen och sedan till stallet och klippte klorna på dom två sista, vi gjorde 4+3 igår, så nu har alla fina klor. Jag brukar klippa en gång i månaden på kaninerna men nu när jag har varit mindre pigg har det blivit lite längre mellan gångerna, men nu är jag på banan igen.

Idag blir det kloklippning på hunden, han får pedikyr och pudrade öron en gång i veckan. Men även han har blivit försummad under denna tid, ibland har det gått två veckor emellan o det tycker jag inte om.
Har jag visat bild på när han var valp?
Det här är bilden som var i annonsen

Och nu ser han ut så här

Här var han iväg med en klubbkompis och roade sig. Är så tacksam att Sofie hämtade honom ett par gånger och tog med honom på lite skoj, det är Sofie som fotat honom.
Skönt att det finns folk som ställer upp på en, me Love!
Åh, vad jag älskar denna hund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0