Porten bortopererad idag

Nu händer det grejer, min venport opererades bort idag, nästa vecka ska jag och mätas in och tatueras för kommande strålning.

Megastort bandage, nu är det bara och vänta och se vad analysen säger. Är det bakterier eller inte, hoppas på bakteriefritt så jag slipper penicillin.

På den bilden ser man pluppen/porten, jag ångrar inte att jag satte in den, tycker den funkar bra. Tycker det verkar som var och varannan som jag hört på onkologen som haft det andra alternativet med en grej i armen har kluddat för folk, så jag är nöjd.

Nu ska jag upp och se om jag får ngt kort gjort, vill det men allt för ofta blir det inget resultat, hm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0