Prickigt till Anna

I maj startade en ny fb-grupp, utmaning i en vecka (scrapbooking) och den tyckte jag jag kunde hänga på, jag är ju långsam scrappare så en vecka passar mig. Men det blev ett par ggr sedan vet jag inte vad som hände, men denna vecka passade tydligen mig.
Anna på jobbet fyller år idag och prickigt är ju så fint så jag antog utmaningen!
Det blev ett twisted easel card.

Så, äntligen fungerade det att lägga in foton som inte redan fanns i arkivet, blogg.se hade visst problem.

Prickig var utmaningen och prickigt blev det, fast inte för prickigt enligt mig, ganska lagomt.

En motivstämpel från Motivet, hon hade ju prickig klänning så den passade ju perfekt. Prickade himlen och gräset.

Prickigt papper som jag stansat ut fjärilsbård och lite olika fjärilar i, ett par prickiga sugrör fick hänga med, måste ju försöka använda upp lite av allt jag shoppar.

En liten text fick agera stopp så kortet håller sig stående.

Kan inte tillverkare på allt och ligger på lassa och får cellgift så kan inte kolla just nu. Men den stora i fjärilen är en Magnoliadie som jag är så glad att jag fick köpa, den hör egentligen till ett kit men jag fick köpa den av en tjej!
Dom små är en stans där man får ut alla tre på ett tryck, Martha Stewart är märket.
Texten tror jag en Inger Andersson gjort.

Nu ska jag bara lyckas med konststycket att få in kortet på rätt ställe i fb-gruppen också.

Nu ska jag snart kopplas loss från droppet, en sväng på Ikea ska jag försöka orka med, sedan blir det hem till vovven, han har hundskötare i dag, så det går ingen nöd på honom.


Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Vilket fint kort du gjort till utmaningen! Jag har också gått med, men tror knappt jag varit med. Jag fastnar alltid på datorn och kikar på alla andras fina saker när jag kikar i grupperna.Hoppas du inte mår alltför dåligt av cellgifterna, OCH att de hjälper dig så du blir frisk snart. Kram och hoppas du får en bra helg.

2016-09-30 @ 16:25:04
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0