Julkorten

I år har jag mest varit trött. Så knappt några kort har blivit gjorda, men nu sista veckan har det blivit ett gäng kort som är skickade och jag har sett att några kommit fram.
(null)
Moster fick detta kort, hon är rätt turkos av sig. I år blir det några kort som är likadana eller nästan i alla fall. Jag har inte hunnit med att designa en massa olika kort och inte har det blivit mycket dekorationer heller, men det blev i alla fall kort gjorda.
(null)
Min ena brorsa med fru fick detta kort, en underbart söt Magnoliastämpel, eller faktiskt 2. 
(null)
Våran kompis som flyttade från oss i Småland upp till Gävle för att träffa en tjej och flytta ner till Småland igen, tyvärr ganska långt från oss
Har fått ett till favoritmärke på stämplar... Pernilla Nilsson, jag säger då bara det!!!
Ska lägga ut fler kort en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0