Näst sista julkortet

I fredags efter jobbet gjorde jag ett snabbkort, igen.
Börjar vänja mig vid det...
Jag städade undan lite, jag menar verkligen LITE, i alla fall så såg jag några grejer jag köpte för säkert 1 år sedan som jag inte använt. Bestämde mig för att testa dom.
(null)
Så här blev kortet. En embossingfolder gjorde fina björkar, sedan var det bara att stämpla rådjuret, fågeln och några stjärnor (som inte syns).
Detta kort fick våra vänner som är stora djurvänner!

(När jag skriver detta är det fredagkväll) Phu, nu är det bara kortet till mamma kvar... har tänkt använda lite Magnoliadies från ett Doohickey clubkit. Får se hur det går. Hon kommer på måndag och då hoppas jag att kortet är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0