Ytterligare ett par julkort leverade

I fredags hade vi julbord med jobbet och vi i sysalen med respektive var hembjudna till en av oss på lite förfest.
Jag var sen (vilket jag hatar även om det bara var 4 min) pga att vi hade varit i Jönköping med Bobby för att ultraljuda prostatan och ta prov.
Hur som helst så när jag kom till festen så var jag först, det blev glögg, hemmagjort godis, en drink och en chocominttu. Jag som inte tycker om alkohol blev förvånad, allt var gott.
Med mig till värdinnan hade jag en bukett vita rosor och julkortet jag gjort.
(null)
Jag har blivit helt såld på Pernilla Nilssons stämplar, tyvärr får jag det inte att funka med diggisar, hon gör numera bara det, men jag hoppas hon låter ngn trycka upp stämplar!

Jag har gjort ngt jag inte brukar göra... jag gjorde tre likadana kort. Jag han inte med alla kort jag skulle göra, men så ville jag så gärna göra kort till min kusin som hört av sig (vi har inte hört av varandra på minst 35 år), till en klubbkompis och till dom vi köpt Bobby av, den sistnämnda brukar jag göra julkort till.
För att hinna med så fick jag rationalisera och göra tre likadana kort.
(null)
Magnoliahunden som får föreställa Bobby tycker jag om, det gör jag även med julhälsningen, mycket användbar och fin.

I år har julkorten blivit lite enklare än vad dom brukar bli, inte bara framsidorna, insidor och baksidor har inte fått ngn större omsorg. Jag hoppas på bättring 2018, men då vill det till att jag blir piggare och följer mitt korttillverkningsschema.

I morgon ska jag leverera kort nr 4. Och sedan får jag blogga dom jag postade i fredags, tror inte ngn av dom kikar in här ändå.

Ha det gott, nu ska jag sätta på en film att somna till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0