Rött bröst

I förra veckan så kliade det på ryggen, jag såg solbränd ut sa maken. På morgonen efter så var mitt opererade bröst illrött, så jag ringde onkologen som skickade mig vidare till bröstmottagningen. Pga att det var rött, varm och kändes konstigt/stelt/klumpigt så ville dom titta på det, men ingen tid fanns förrän idag. Som väntat var det värsta över, jag har kvar en del utslag under brösten, i armvecken och lite på bröstet, men annars känns bröstet mycket lättare idag. Ev har jag haft en i fiktion som botade sig själv. Allt var normalt, fast han var inte helt nöjd med operationsärret, det var väldigt insjunket.

Jag lägger in bilder på hur det såg ut några timmar efter det värsta utbrottet. Dumt att jag inte tog bild när det var som värst.

I övermorgon fyller svägerskan 50 år, kortet är påbörjat men jag skulle ha skickat det idag men hinner inte få det klart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0