Grattiskort i enkel tappning

Min scrapsvacka håller i sig, men efter scraploppisen i lördags så tvingade jag mig att sitta i scraprummet och då påbörjade jag ett födelsedagskort till en kompis som fyllde år i går.



Inget kort jag är direkt nöjd med, men fick lite tidsbrist. Jag gjorde färdigt det precis innan vi skulle cykla iväg till dom.


Motivet är en hÄngla som håller i en fågelholk, födelsedagsbruden värnar väldigt mycket om fåglar, dom har en massa olika holkar i trädgården och matar fåglarna året runt, så jag tyckte motivet passade bra.

Jag skulle haft på lite blommor och sånt, men jag var för långsam så det blev inte så.

Men jag har i alla fall gjort ett kort, nu ska jag försöka göra ett till brorsans mellandotter som ska bli mamma vilken dag som helst. Får hoppas jag kommer igång igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0