Kort jag inte skickar

Dom som bor i min närhet skickar jag inte kort till, dom lämnar jag personligen.

(null)
Kortet till vänster får Anna på jobbet och det till höger får min träningskompis på hundklubben.
Renen köpte jag i en fb-grupp, tycker den är så fin. God julstämplarna är båda två från Gummiapan, dom har himla mycket fina villhöver stämplar och dies. Diesen med hjärtan är från dom.

Det är inte ofta jag gör kort utan målade motivstämplar men i år har det blivit ett gäng.
Dom här tyckte jag blev stilrena och fina. (null)
Grandiesen från Gummiapan och textstämpeln från Vilda Stamps.
Vi har två tjejer på jobbet från Vietnam så dom får varsitt av dessa, tyckte det passade dom.


Hm, varför går det inte alltid beskära foton i blogg.se???
(null)
Köpte en scraptidning tack vare fina stämplar och embossingfolder.
Kortet hamnar hos våra vänner, dom matar rådjuren så tyckte det blev ett passande kort till dom.


Tror inte jag bloggat detta kort.
(null)
Var hembjudna till ett kompispar i går. Vi träffas inte så ofta, men nu var det äntligen dags så jag passade på att ta med julkortet till dom. Dom har hästgård/stuteri så denna gulliga stämpel från Bildmålarna blev väl bra?

Vi blev bjudna på baconlindad kyckling med ädelostsås och after eightcheescake, så himla gott det var, sedan spelade vi spel och hade allmänt trevligt - som alltid med dom.


Jag vågar inte gå in i fotoalbumet och redigera, ibland försvinner hela blogginlägget och det orkar jag inte med.
Det övre kortet har jag nog bloggat redan, det fick min arbetskamrat och det undre får bonusdottern.
(null)
Sarah Kay har ju himla söta stämplar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0