30-års kort...

...eller?
Förra våren när min kompis sambo fyllde 30 då var jag inte så pigg så det blev ingen uppvaktning av honom, sedan har tiden rullat på och vi har inte hittat något datum som passar att träffas. Så när jag skulle göra ett 31-års kort till honom så gjorde jag ett 30-årskort och stämplade en rolig text på insidan.
(null)

Framsidan liftade jag från ett kort jag hittade på Pinterest.
(null)
Han tycker om traktorer, så jag hittade en traktor från Vilda Stamps som jag valde att inte färglägga. 
Några svart/vita papper, ett svart band, siffrorna 3 & 0 och en grattisstämpeln från Jane Desigt var den enda som behövdes.
Sen är det ju sorgligt att jag inte lyckas sätta texten rakt någon gång. Men i det stora hela så blev jag nöjd, alltid svårt att göra kort till män.

Om allt har gått som planerat så var vi och hämtade en vovve på drygt 1 år i torsdags.
(null)
Så lik våran Bobby, men den här gossen heter Valle.

Mer om hur det gick till skriver jag när allt är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0