Victoriadagen

Glömde visst blogga i måndags. Vickan både fyllde år och hade namnsdag så hon fick ett chokladkort av mig.
Det var faktiskt så att jag hade gjort detta innan, så jag behövde bara dekorera lite, passade på att använda mina nya dies från Gummiapan
(null)
Papperet har jag köpt på Ge-Kås, den lilla rosetten knöt hag med hjälp av en manick jag köpt gör rätt länge sedan, tyvärr limmade jag fast rosetten för högt...
Grattisstämpeln är från Slöjddetaljer.
Mottagaren blev glad och nöjd.

I lördags var våran Dartklubb (Nissan Dart Club) arrangörer för en serietävling. Jag stod i köket och kiosken. Nissan DC vann med 15-5. Gästande lag stannade kvar så vi kunde spela en eftercup, då kunde jag vara med. Det gick inte så bra resultatmässigt, men spelmässigt helt ok, kul var det.
(null)
Bild från uppvärmningen. Nissan DC i snyggaste tröjorna!

Vikt och hälsa...
Lite ner i vikt, men har haft lite kramper men har varit hyfsat pigg.

Åt lite kolhydrater i lördags på tävlingen, chili con carne stod på menyn, jag tog bara lite chili, inget ris och bröd, men en hög med sallad. Petade inte bort bönorna.
För Peter rasar bara vikten, han är jättenöjd över både det och att han slipper halsbrännan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0