Grattis Viktor!

Ytterligare ett barnbarn till brorsan fyller år nu, idag är det Viktors tur.
Två dagar innan hans morfar, som kanske blir utan kort...
(null)
En söt nalle av okänt märke använde jag till hans kort. Diesen jag använde har jag köpt i en fb-grupp, misstänker att den är från Kina. Jag vill egentligen bara köpa från svenska butiker, men jag har velat ha en dies med rivna kanter och när denna dök upp slog jag till.

Jag undrar när jag ska få träffa alla brorsbarnbarn, hade hoppats på att dom skulle semestra söderut så dom kunde komma förbi så som dom gjorde för 5 somrar sedan, men det blir nog inte i år heller...
Vi får se om vi kan få oss norrut istället, lite svårt med alla djur vi har, men vi har ju gjort oss av med saltvattensakvarierna så den biten behöver vi inte oroa oss för om vi åker bort, men vi behöver ngn som tar hand om katter och kaniner, får se om bonusdottern med sambo går att övertala att bo här lite i sommar/höst så vi kan åka iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0