Sålde ett julkort idag

Stod på julmarknad idag och sålde ett (1) kort.
(null)

Fördelen med att jag inte sålde fler är ju att jag inte behöver stressa och göra kort till mina nära och kära.
Kortet jag sålde var julkort nr 6
(null)
En supersöt Magnolia.
Den runda god julstämpeln har jag köpt av min "idol" Asamia. Hennes blogg är så värt att besöka, ni hittar länken bland mina länkar.

Snöflingepunchen har jag köpt begagnad, sitter fast med en brad jag köpte för säkert 10 år sedan i Borås, konstigt att jag minns det...

I morgon ska vi gå på en kort hundpromenad med hundklubben sedan stannar jag och Bobby kvar, vi ska pyssla ihop en adventskalender med aktiviteter till hundarna.

Jag ska var ute i god tid med att skicka julkorten i år, så om jag hinner/orkar i morgon så ska jag bestämma vem som ska få vilket kort så kan jag skicka dom till veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0