Inte nöjd.

Trots att jag gjorde precis som jag tänkte så blev inte kortet till Anna som jag tänkt.
Jag har köpt på mig ett gäng Card-io stämplar på rea. Jag har sett så fina kort och jag tyckte jag behövde en annan typ av stämplar. Men jag hade inte riktig rätt handlag...
(null)
Jag hoppas övning ger färdighet...

Jag hade tänkt vara med på en julmarknad i år men det går så himla trögt med korttillverkningen så jag vet inte hur det blir med det.
Men jag ska försöka lägga på ett kol, kanske göra ett gäng enkla kort som går lite snabbare att göra.

(null)
På måndag ska vi åka med Lotta till veterinären och låta henne vandra över regnbågsbron, det tar så ont i mig men nu är det dags. Hon har passerat 18 år med några månader, Hon börjar bli farlig för sig själv, hon har sett dåligt ganska länge och varit lite dement men nu börjar hon gå farligt nära kanter så hon har nästan ramlat ner från bänkar och hyllor.
Hon går på 3 olika mediciner dagligen så kroppen börjar ta stryk men ändå är hon pigg på sitt sätt och det är det som gör så ont i mig, men nu är det som sagt dags.

Nä, dags att sova, ska sticka till jobbet vid 5.30 i morgon är det tänkt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0