Morsdagskort

Jag har gjort ett morsdagskort till min kära mamma. Jag blev så sugen på att bara maska ett kort så ingenting är urklippt och satt på 3D-kuddar.

Det är nog 13 olika stämplar (Stämpelboden, Magnolia, Pysselmyran, Scraplyckan och Lindy´s Stamp (???))
Jag har bara använt Tombows till färgläggningen + att jag duttat med lite stickles på fjärlien och på björklöven och jag har visst embossat molnen också.

Åh, jag måste lägga in en närbild på en av våra kissar (Fluff/Tuffla..., ja kärt barn har många namn)


Ha en härlig helg!


Kommentarer
Postat av: Lousan

Vilket jobb med färgläggningen. Jättesnyggt!

En jättefin närbild på Fluff.

Kram Lousan

2010-05-13 @ 21:09:28
URL: http://lousans.blogspot.com
Postat av: Cathrine /caca

Så supersnyggt kort! Gillar alla dessa läckra detaljer du fått med! Ett kort att titta länge på.

Ja, det är helt rätt sprickorna är en penseleffekt från photoshop, utryckte mig nog lite otydligt.

2010-05-18 @ 20:41:24
URL: http://www.cacaspyssel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0