Vecka 6´s julkortsutmaning

Oj, nu är jag sen, det är vecka 7 men det här kortet är förra veckans utmaning. Jag fick mig aldrig till att fota det igår, så nu blir det en snabbbloggning för jag ska ut och ge ninisarna kvällsmat!

Snett och vint blev fotograferingen, men men vad gör det om 100 år?

Motivstämplarna är från Panduro, ihopmaskade och färglagda med TB, sedan han jag smälta på lite snö på tofsarna innan jag kom på att kag skulle maska dit en bakgrund så det fick bara bli lite noter på sidan av tomtarna. Swirlen, tagen & det grova lövet/bladet/kvisten är dies från Magnolia, ett spetsband har jag fått dit för en gångs skull, ja jag har liksom inget mer att tillägga, mer än att jag ska lägga ut lite bilder på vovven och på lilla söta Lowa (som vi träffade i helgen), men det får bli en annan dag!

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0