Ett försenat födelsedagskort

Bättre sent än aldrig skrev jag som avslutning på hälsningen till min bror som fyllde 50 år i maj.
 
Han fick kortet nu i slutet på juni istället för i början av maj, jag är en långsam scrappare men denna gång har jag annat att skylla på. Jag påbörjade kortet i tid, men fick inte till blomarrangemanget, tiden gick och till slut så orkade jag inte ta tag i det för då hade övertiden på jobbet börjat ta ut sin rätt - kring 50 timmars arbetsveckor med högt tempo sliter på en, men nu har vi haft ett par veckor med normal tid så jag har orkat ta tag i kortet.  Två veckor kvar, sedan semester!
 
Vi var i valet och kvalet om vi skulle åka upp och fira honom, men jag kände att jag inte mäktade med att först jobba 50 h/vecka + att jobba in en veckas ledighet + jobba in övertidstimmarna jag skulle ha jobbat.
 
Kortet blev till slut färdigt och resultatet blev så här:
En Magnoliastämpel som jag tyckte passade fint, Slicen använd för ovanlighetens skull, trots att jag älskar den!
Trollsländan hittade jag på Ge-Kås, tror dom bruna blommorna kommer därifrån också.
Det går knappt att skriv inlägget, 1-2 bokstäver går bra sedan krånglar det så jag ger upp nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0