Så glad

Jag har fått tag på en stämpel jag letat efter länge.
(null)
Eller rättare sagt så blev det två likadana, då jag inte vågade chansa att jag budat hem den första. Men inga problem, sålde den till en annan som också letat länge.

Nu ska jag bara se till att använda den också, har ju en tendens att shoppa mer än jag använder. Men jag har faktiskt gjort en hög med julkort, trots att jag ligger efter i korttillverkningen.
Jag har till och med missat att göra födelsedagskort till två killar som nyss fyllt år, men jag misstänker att dom inte bryr sig.

I morgon har jag två grejer jag ska koncentrera mig på.
1. Hundarna, promenader, nosework och lite annan hjärngympa
2. Korttillverkning, kort till en kompis som fyller år, har påbörjat färgläggningen så jag vet ungefär hur jag tänkt att kortet ska bli, sedan ska jag försöka göra några julkort. Det är en julmarknad om 2 veckor och hinner jag få ihop ett gäng kort till så ska jag vara med där.

Jag får hoppas jag inte har ont i magen, sedan i måndags har jag stundvis haft så himla ont i magen och då kan jag bara ligga och vila. Jag har inte tid med det i helgen...

Nu ska jag upp i scraprummet en liten stund, sedan ska vi iväg och spela dart. Var på klubben i går också, men då spelade jag inte någonting, var bara skrivare, jag orkade inte förlora, hahaha.

Trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0